Հաճախորդների սպասարկման բաժնի մասնագետ

"Էվրի Դեյ" ՓԲ ընկերությանն անհրաժեշտ է հաճախորդների սպասարկման մասնագետ:
Աշխատանքային հիմնական պարտականություններն են. 
∙ Բանակցություններ հաճախորդների հետ հեռախոսով և էլ. փոստով
∙ Ներգրավել հաճախորդներ վաճառքի գծով` ինտենսիվ բանակցությունների միջոցով
∙ Մասնակցություն հաճախորդների սպասարկման համակարգչային ծրագրերի և ընթացակարգերի բարելավմանն ուղղված տարեկան վերլուծություններին
∙ Բաժնի առավել կարևոր ֆինանսական և գույքային գործառույթների ինքնուրույն կատարման պատասխանատվության ստանձնում՝ որոշակի աշխատանքային ստաժ հավաքելուց հետո ավագ և առաջատար մասնագետի պաշտոն ստանձնելուց հետո: 

Հիմնական հատկանիշներն են. կիրթ և սահուն խոսք, սթրեսակայուն բնավորություն, մանրուքների նկատմամբ ուշադիր լինելու կարողություն, թիմում աշխատելու ունակություն:
Բարձրագույն /տեխնիկական/ կրթությունը պարտադիր է:
Աշխատավարձը՝ սկսած 110,000 դրամից:
Թափուր աշխատատեղի համար կարող են դիմել վաճառքի և սպասարկման ոլորտում աշխատանքային առնվազն 1 տարվա փորձ ունեցող թեկնածուներ:
Համապատասխան թեկնածուներն իրենց ինքնակենսագրականները կարող են ուղարկել recruitment@jur.am էլ. հասցեին՝ վերնագրելով ՛՛Հաճախորդների_սպասարկման_մասնագետ ՛՛: